יום ראשון, 17 באפריל 2016

קורס שוקולטיירים


שוקולד-סדנת שוקולד-סדנאות שוקולד
עברית  |  English  |  
תצוגת אופנה משוקולד - פריז 2011  |  תרומה לקהילה  |  קורס שוקולד מקצועי  |  מידע על שוקולד  |  גלריית אמנות מתוקה  |  
>
                    קורס שוקולטיירים  מקצועי              
 
קורס שוקולד מקצועי
למי מיועד הקורס:
♦ למעוניינים להתמחות בייצור שוקולד ברמת "בוטיק" ולעסוק בתחום
♦ לקונדיטורים/ שפים/ ומי שעוסקים בתחומים קולינאריים כהשלמה ושדרוג מקצועי
♦ לחובבי שוקולד המעוניינים ללמוד להכין שוקולד איכותי ברמה מקצועית

 
לימודי שוקולד - הקורס הוותיק ביותר, המקיף והמיקצועי בישראל:

♦ הקורס מקנה ידע רחב, תוך למידת מגוון שיטות עבודה מקצועיות
   וחומרי גלם איכותיים ללא פשרות כמקובל ב"בוטיקי שוקולדבאירופה

♦ הקורס שלנו מהווה בסיס איכותי להתמקצעות בתחום כולל פרקטיקה רבה הנרכשת כבר במהלך הקורס!

♦ 
הקורס  מעשי וישומי וכמובן משלב גם למידה תאורטית משלימה

הקורס מועבר בשיטת לימוד ייחודית המבטיחה רכישת ניסיון רב בעבודת שוקולד כבר במהלך הקורס!

♦ 
בקורס שלנו תלמדו שיטות עבודה מקוריות וייחודיות לנו שפותחו במהלך הקורסים
   הרבים שלימדנו, המאפשרות לתלמידינו לבצע עבודת שוקולד בהצלחה, החל מהשיעור הראשון,
   גם בתנאים שבביתם, ללא צורך ברכישת ציוד יקר!

♦ 
 בזכות היותנו בית ספר פרטי, אנו יכולים להציע את הקורס במחיר הוגן ונוח !

♦♦ הקורס שלנו הוא  בהנחייתה  האישית של  מיה שטרן !
♦ כיתת בוטיק : הלימודים בקורס שלנו הם בקבוצה קטנה ואינטימית, המאפשרת תשומת לב ויחס אישי לכל תלמיד 
 
לנו הוותק הגדול בישראל, הכולל 30(!) מחזורים של הקורס המקצועי, שהסתיימו בהצלחה 
                    והניבו בוגרים רבים, שעובדים היום בתחום השוקולד בארץ ובחו"ל!                    

רוצים לראות מה תלמדו בקורס השוקולטיירים המתקיים אצלנו?
צפו בסרטון שצילמנו במהלך הקורסים ותקבלו הצצה אל הסטודיו ועבודות שהוכנו ע"י תלמידי הקורס:
 

תעודת גמר תוענק למסיימים בהצלחה.
 
על אופי הקורס והלימודים בו ניתן להתרשם מקריאת מכתבי הבוגרים שלנו מהמחזורי הקורס הרבים (למטה, בהמשך הדף).

 
 
 
 


 
 
 
בוגרי הקורס כותבים:



מיה היקרה,
כמה מילים מהלב...

ברגע שהחלטתי על הכיוון – שוקולד, חרשתי ובדקתי כמעט את כל האופציות ללמוד בארץ.
כשנתקלתי בשמך, תחושות הבטן שלי, הביאו אותי לפגישה הראשונה איתך ושם מעבר להרגשה שנתת לי שאת קשובה לרצונות שלי לחלומות שלי ולעבר שלי, נתת לי את התחושה שהגעתי למקום הנכון, למישהי שבאמת אוהבת שוקולד (ולא רק לאכול אותו), מבינה את השוקולד ובחרה לא להיות עוד חלטורה שמלמדת, אלא מרכז שרק מלמד אנשים שאוהבים ורוצים ללמוד באופן מקצועי ולא לסמן וי על הנושא.

מהרגע הראשון של הקורס, נישבתי בקסם החום הזה, המתוק הזה ודרך שיטת הלימוד שלך הייחודית מצאתי את עצמי נשאב יותר ויותר לתוך הנושא.

כל רגע בכל שיעור היה מלא קסם וטעם ובייחוד הרגשה מתחזקת שזה המקום ואין מלבדו ללמוד ולהבין.
הייחוד שלך בללמד את הדרך ולתת כלים לביטוי עצמי ולהתפתחות בניגוד ללימוד מתכונים ונוסחאות, פתח אצלי ובטוח גם אצל חברי לכיתה,
את הדלת לעולם הזה, לניסויים בחיבורים של טעמים, מראה, צורה וסוגים שונים של מוצרים.

מכל מה שלמדתי (וזה הרבה) הבנתי כמה יש עוד ללמוד ולהתפתח בתחום ואני משוכנע שבעקבות המפגש שלנו, שיטת הלימוד והמקצועיות שלך, מצאתי את הייעוד שלי.

כלכך מקווה להזמין אותך בקרוב למקום שהוא שלי להתגאות ביישום של מה שלימדת אותי עם מציאת המקום לביטוי האישי שלי.

אין לי ספק שזוהי רק התחלתה של מערכת יחסים קרובה כי אני רואה בך יותר ממורה, חברה.

בהערכה גדולה.

יגאל אברם



למיה,
תודה רבה על הקורס
יצאתי עם הרבה יותר ממה שציפיתי.
הקורס היה חוויה נהדרת.
הידע המיקצועי הרחב,
העצות הפרקטיות בכל מה שאפשר,
ההדרכה המצויינת!!!
כל מה שהוראת לנו היה מדוייק וברור כך שכשתירגלתי בבית הכל היה מובן, מדוייק וברור.
וכל זאת תוך עניין רב, חיוך ויחס נהדר.
 וחייבים לומר זאת- את מורה פשוט מעולה... יש לך את זה.
נשתמע,
אפרת
 


למיה
הגעתי אליך לאחר התלבטויות רבות שכללו חיפושים רבים ושאלות רבות כמו
איפה כדאי ללמוד, מה הכי מתאים לי וכו....
ולבסוף הגעתי אליך...
ובתור אחת שמאוד מאוד מאוד....אוהבת שוקולד
התשובות היו ממש חשובות לי
ולא הקלתי בכך ראש.
ולשמחתי למדתי אצלך .
קודם כל אני אוהבת היום אפילו יותר את השוקולד,
וגם ממש יודעת איך לעשות אותו יותר טוב.
הקורס היה מעניין מקצועי ממצה ולא פחות מכך כייפי ומהנה!
למדנו בכל שיעור דברים חדשים: טכניקות, שיטות עבודה , מילויים מסוגים שונים,
וכמובן למדנו המון מנסיונך העשיר בתחום: טיפים, הערות, הארות והמון המון ידע.
כשהבאנו "שיעורי בית" עברת עם כל אחד והדגשת מה טוב ואיפה רצוי לשפר,
לא חסכת ביקורת , אך היו לכך תוצאות וכולנו השתפרנו מאוד בזכות זה.
כיום לאחר שנגמר אני מרגישה "טעם של עוד" (תרתי משמע....)
ומקווה מאוד שתמשיכי ותקיימי קורס המשך.
נותר לי רק להודות לך
ובאמת לקוות שנתראה עוד בהמשך
נשיקה מתוקה....
ממני
איריס קרון

מיה,
היה לי לעונג להגיע לקורס מדי שבוע.
כל כך שמחתי לגלות ששוקולד זה לא משהו שצריך לפחד ממנו (כמו שהרגשתי בקורס קונדיטוריה) .
אלא משהו שפותח דלת לעולם שלם ועמוס אפשרויות בלתי נגמרות ליצירה,
מלא בניחוחות וטעמים נפלאים.
משיעור לשיעור הפחד טומפרר להתלהבות ויצירתיות ועשיה שלא נגמרת,
וזה הדבר הכי גדול ומשמעותי שאני לוקח איתי מהקורס.
תודה אישית על המקצועיות הרבה, הטאץ'' האישי שהוספת לידע,
המוני הטיפים המקצועיים שעשו את החוויה יותר נגישה ונעימה.
והמון תודה, מראש, על כל מה שאכין בעתיד,
הרי הכל התחיל בסטודיו המקסים שלך בלב הירוק של הרצליה.
ד"ש חמה לדינגו, תפנקי אותו באיזה פריכית או קצת "שטוחים" ממני מדי פעם.
:)
אודי (השני)
__________________________________________________________________________________________________

 
מיה ואודי יקרים!


אפתח בזה , שהיה לי העונג להכיר אנשים נפלאים ומיוחדים כמותכם.
מרגישה אני שמזל גדול נפל בחלקי , שאת מיה לימדת אותי ,
אהבתי כל רגע כל שניה ,כל דקה ,מהלימודהעשיהרגעי הצחוקוזמני הטעימה,
על כך אביע את תודתי העמוקה, על קורס מקצועי כל כך נפלא ,
העברת הלימוד הייתה ממש מושלמת , האומנות המקצועית,היצירתית ,והמיוחדת ,
מאושרת אני שהיה לי אותך , היטב היטב מרגישה את התוצאה ,
בזכותך לדרך אני יוצאת , כי להסביר לעודד ולכווןאת יודעת,

ושוב אומר עם הרבה התרגשות , תודה רבה והרבה בריאות ,
אומר שלום ולהתראות , אותך לא עוזבת אנו קרובות.
לאה ניסים

הי מיה
רציתי להודות לך על הקורס.
הוא היה בנוי היטב ומאד מעניין, לא היה רגע דל.
לימדת בצורה מקצועית ומעניינת מאד והיה פשוט תענוג להגיע כל שבוע מחדש,
האמת שזה יחסר לי מאד.
גיליתי את עולם השוקולד, וברור לי שזו רק ההתחלה.
הייתי רוצה מאוד לראות לאן זה יכול לקחת אותי.
חוץ מהשוקולד התחברתי אליך מאוד, לאישיות שלך,
יש מעט אנשים טובים בעולם ולי נראה שאת נמנית איתם.
הייתי רוצה להמשיך לשמור על קשר
שוב המון תודה.
מיה רייפר
 

הי מיה
רציתי להודות לך על הקורס המדהים שעברתי אצלך
אין ספק שזה היה אחד הדברים המהנים ביותר שעשיתי
אין די לסבלנות ולתמיכה שהפגנת לאורך הקורס
תודה על שיתוף כל הידע שלך במשך הקורס והעברתו בצורה שהיום אני מרגיש מיני שוקולטייר
המון הצלחה בהמשך.
עופר שאול
 

 
מיה היקרה,
 
השיעורים המתוקים (תרתי משמע) הפכו את החיבה ארוכת השנים לשוקולד, שהסתכמה רובה ככולה באכילה, לתחביב מעשי.
גישת הלימוד שלך מקצועית, אנושית ונעימה. האווירה בשיעורים הצליחה ליצור שילוב מושלם של רצינות וקלילות.
הפגנת התעניינות ואכפתיות, שנתנו מוטיבציה להשקיע ולתרגל גם בבית.
נשאר טעם של עוד. תומכת ברעיון לקורס המשך,ובינתיים נותר לפתח את המיומנות והיצירתיות במתכונים מתוקים ומשמחי לבב אנוש.
בברכת ימים מתוקים,
הגר ספירו טל
 

 
מיה שלום
ברצוני להודות לך על השתתפות בקורס השוקולטיירים
 הובלת אותנו לתוך עולם השוקולד בצורה יצירתית ומקצועית
כל שיעור למדתי משהו חדש ומתוק

התחלתי את הקורס סקרן אך חסר ידע בת חום
ואני מרגיש עכשיו שרכשתי ידע נרחב בכל הקשור להכנת שוקולד משובח, פרלינים, טראפלס וכד׳

!תודה
דודי ממון

 
שלום למתעניינים
בשבילי , ימי ראשון יהיו מיוחדים לעד!
סיימתי אתמול את קורס השוקולד המקיף של מיה וליבי חצוי ,
מצד אחד השלמתי את משימתי והיא להתמקצע בעולם השוקולד
אך מצד שני הסתיים פרק חוויתי ומשמעותי בחיי.
בשיחת הטלפון הראשונה בה שוחחתי בהנאה והפתעה עם מיה
יכולתי " לשמוע " את חיוכה ואת רמת המקצועיות הגבוהה שלה .
במהלך הקורס שיננתי לעצמי -איזה מזל שבחרתי בה ,
אישה מדהימה עם הבנה ויכולת נדירה של העברת תכנים ותהליכים של עולם השוקולד .
אני ממליץ בחום לכל אחד ואחת להעניק לכם מתנה קטנה-גדולה ולהירשם לקורס ,
להעמיק ולהתמכר לחוויה .
לדעתי מיה היא מורת דרך מדהימה לדרך השוקולד ,
מומלץ בחום ואהבה רבה.
ולמיה יקירתי תודה רבה!
ניר פיסק

מיה היקרה
ברצוני להודות לך על חויה מקצועית מעניינת ומועילה שהענקת לי במסגרת קורס שוקולד מקיף,
קורס זה תרם לי רבות והעמיק אצלי את הרצון לעסוק בתחום השוקולד,
אני מרגיש כעת כשנגמר הקורס קצת ריקנות כי אין למה לחכות כדי ללמוד עוד משהו חדש,
אבל אני מתחיל למלא אותה בפרלינים מדהימים,
תודה רבה ואני ממליץ בחום לכל המתענינים.


 מיה יקירה
גלגל המזל הפגיש בננו מספר פעמים, מהיום הראשון שנפגשנו גילתי עד כמה שאת אישה מדהימה, כשהכרתי אותך גילתי בזכותך שיש בתוכי חלום מתוק שאתו אני רצה קדימה.
זה התחיל מפיסול שוקולד עבר לסדנת פרלינים והשיא היה קורס מקיף לשוקולד.
עודדת אותי שאם יש משהו שאנחנו אוהבים פשוט צריך לזרום אתו עד הסוף
כל סוף שבוע חיכיתי בקוצר רוח לתחילת השבוע- לשיעור , לפתוח את השבוע עם הרבה מתוק בלב.
בזכותך גילתי עד כמה ששוקולד  נותן רוגע, שלווה,
מקרין אור אהבה והרבה חיוך בפנים של כל מי שמקבל ממני שוקולד,
וכל זה בזכות מה שלמדתי ממך מורתי היקרה.
תמיד את מוכנה לעזור ולייעץ גם כשדרכנו נפרדו בסיום הקורס.
המון המון תודה על כל החום ואהבה שאת מקרינה בכל רגע ורגע ,
ועל כל מה שלימדת אותי עד היום.
את אשה מקסימה, אל תשתני, תמשיכי להמתיק את כולם בסדנאות והקורסים שאת מעבירה,
מקווה שבקרוב מאד יהיה קורס המשך!
בהמון מתיקות, חגית פילוסוף
 


מיה תודה רבה על קורס מדהים,
לימודים ברמה גבוהה מאוד!
פרודוקטים מעולים - הטובים בשוק, יחס קרוב חם ואוהב.
למדתי המון ממך והכי חשוב שנהנתי ופיתחתי שיטות לעבודה עם שוקולד.
הקורס היה מקיף מאוד וכלל עבודה עד הפרטים הקטנים.
בתודה, עידן מימון קונדיטור של מסעדת רפאל.
 

 מיה היקרה,
תודה על קורס מהנה, מעשיר, מלא בידע ומידע.

עבורי זה היה קורס מקצועי ראשון בתחום  והוא השלים לי בדיוק את מה שהייתי צריכה.
הקורס איתגר אותי ומילא את מחשבותי בשוקולד למשך כל היום.
אני מראה את התעודה בגאון לכולם, אין ספק כי זוהי התעודה הראושנה בה אני גאה באמת.
תודה לחברי הקבוצה הנעימה שלנו
ותודה לך, שהובלת אותנו במשך השיעורים למחשבה יצירתית, לאמון ולהערכה עצמית.
מהרגע הראשון התייחסת לכל אחד מאיתנו כאל שוקולטייה עתידי ולא כאל סתם חבר''ה שבאו להנות בלימודי חוויה. 
תודה, ובטוח שעוד ניפגש.
אירית אדלר, קונדיטורית

מיה שלום
 
ברצוני להודות לך על חווית השוקולד שעברתי אצלך בקורס השוקולד המקיף.
מאוד נהניתי ללמוד,לייצר שוקולד איכותי
ובמיוחד מתגובות האנשים שטעמו את השוקולד שלמדתי להכין.
הקורס בהדרכתך האישית הינו חוויה מדהימה,הרקע,הטכניקה,
הניסיון שלך והתשוקה לשוקולד באים לידי ביטוי בכל שיעור.
תודה על שהכנסת אותי לעולם השוקולד.
בשבילי את כוהנת השוקולד בישראל.
 
רונן שטרן

 

היי מיה
לחשוב שמחר בערב אין קורס שוקולד זה ממש עצוב לי,
לברוח מהעולם לכמה שעות וללמוד את אחד הדברים המענגים, "שוקולד",
מיה, בשבילי הקורס היה חוויה בלתי נשכחת של
המון ידע מקצועי חדש (לא ציפיתי ללמוד כלכך הרבה טכניקות...)
אווירה קסומה בסטודיו קטן וריחני (לסטודיו יש ריח משלו...)
קבוצה מקסימה של אנשים מיוחדים (שקטים, רציניים ויצירתיים...)
ומורה מדהימה, מקצועית ואנרגטית, ששמה דגש על הפרטים, הקטנים והגדולים כאחד....
אז זהו, הקורס נגמר מהר מדי ועכשיו הדרך שלנו אל השוקולד רק מתחילה
אני אעדכן אותך בהתרחשויות מסעירות בתחום השוקולד בחיי (תאחלי לי שיהיו לי הרבה כאלה..)
המון המון תודה , ניפגש בהמשך.
מיה קלמן נוני

שלום לכל המעוניינים בקורס שוקולד מקיף.
אני למדתי אצל מיה לאחר שסיימתי לימודי קונדיטוריה .. ורציתי להתמקצע בנושא השוקולד.
על הקורס במילה אחת: וואו!
למדתי כל כך הרבה טכניקות ודרכים לבטא את עצמי בשוקולד, גיליתי דברים שפשוט לא ידעתי שיש בי.
מיה, את מורה מצויינת ולמדתי ממך המון, תודה על הכל!
ימי ראשון של הקורס ריקים עכשיו וזה קצת עצוב, אך יש לי במה למלא אותם :)
אז מיה, שוב תודה!
ולמתעניינים בקורס - מומלץ בחום!
באהבה,
הדס חתוכה

כמה חבל שכבר הסתיים הקורס :(                       
הנה הסתיימו שמונה פגישות של לימוד בהנאה וחשיפה לסודות השוקולד.
"זה לא סתם. השוקולד מאתגר! " אמרה חברתנו לקורס- וצדקה.
במהלך החודשיים האחרונים ניהלנו רומן עם השוקולד. למדנו אותו, נגענו בו, בחנו אותו,
טעינו בו ורכשנו באמצעותו חברים רבים. (כל הטועמים למיניהם)

על הכל ניצחה ביד מקצועית ואוהבת מיה.
מיה, הידע הרב שלך, הטיפים הגדולים והקטנים זרמו בכל פגישה.
אין תחליף להתנסות גם בסדנה וגם בבית וכן לתשובות שלך על כל שאלה שעלתה .
מיה, פתחת לי דלת לעולם מופלא שלא הכרתי ולא ידעתי עד כמה הוא עשיר.
                                 תודה ומחכה להמשך.
                                                               מיקי

 
למיה שטרן והמתעניינים בקורס:
מיה- רציתי להודות לך על קורס השוקולד המקיף.
אין מילים שיתארו כמה נהניתי ממהלך הקורס, מהידע התיאורטי ומהחלקים המעשיים של השיעורים.  
שיטות טמפרור ושיטות עבודה מעולות, מתכוני גנאשים מקצועיים וטעימים להפליא,
יצירת פרלינים מכל הסוגים ועוד, הם רק קמצוץ מהדברים שלקחתי ממך וישארו לעד.
אני ממליץ על הקורס שלך בחום לכל אדם עם זיקה לשוקולד,רצון ללמוד לשם הנאה,
תחביב
 או אפילו שדרוג מקצועי והחלפת מקצוע . 
בין אם יש ידע מוקדם בתחום הקולינרי או אם אתם מגיעים ללא שום ידע מוקדם
למדו את קורס השוקולד המקיף אצל 
מיה שטרן בלבד.

שוב המון המון תודה על כל המתיקות.
מקווה להיות בקשר ומחכה בקוצר רוח לקורס הבא.  
מאחל עם כל האהבה -  יונתן ישראלי ,שף .
 
 

 
שמי יניב ואני קונדיטור, התמחיתי בשוקולד אצל מיה שטרן.
עברתי חווה שהיא תישאר בזיכרון עוד הרבה הרבה זמן:  
הריחות, הטעמים, החברה, ומיה עצמה גרמו לקורס של מספר מפגשים להרגיש אפילו יותר.
חוויה מטורפת ומרגשת (גם המוחיטו היה נהדר) הזמן פשוט טס.
הלימודים ברמה גבוהה מאד, הכל מוסבר בצורה ברורה עם תוכן מודפס,
ברור שאין שאלה בלי תשובה,
כמות התלמידים קטנה כך שאפשר ללמוד בשקט ולא בלחץ וברעש.
כל מי שמשתתף בקורס לוקח חלק בהכנת השוקולד, אי אפשר שלא.
חומרי הגלם נמצאים בסטודיו ואפילו אפשר לקנותם במקום -יש פשוט הכל.
אני עד היום עוד מתגעגע לחברה (הקבוצה) ולמיה ומצפה לראותם שוב .
מי שרוצה ללמוד שוקולד ברמה גבוה כמו בחו"ל שיגיע למיה הוא לא יתחרט לרגע.
שווה את ההשקעה ואפילו הייתי משלם אפילו יותר אם היה צריך.
נשאר טעם של עוד ועוד.. 

מומלץ בחום!!
מיה את מספר אחת תודה על הכל !!! 
בברכה
יניב בואנוס- קונדיטור מקצועי
 
 

 
אהבתי שוקולד לפני קורס השוקולד של מיה , ועכשיו אני יודע למה .
הקורס היה מעניין ויישומי , וההנחיה של מיה היתה משובחת .
כיף ללמוד ממי שכל כך אוהב גם ללמד , וגם את מקצועו .
מומלץ בחום
ינאי.ד.
 
 

 
 
מיה יקרה!
בשיחה הראשונה שלנו, סיפרתי לך שאני כבר יודעת להכין שוקולד בתבניות,
ושאלתי אותך האם יש לך מה לחדש לי. כשענית לי בביטחון "כן", חשבתי לעצמי
"איזה שאלה טיפשה שאלתי-מה חשבתי שהיא תענה?" ובכל זאת נרשמתי לקורס.
בתחילת הקורס, עדיין חששתי ש"מיותר" לי וסתם נרשמתי למרות שאני כבר "מומחית" בהכנת פרלינים.
אבל ברגע שהתחלנו לעבוד... מיד השתנתה לי התחושה להרגשה נפלאה ש:
הנה משהו שלא ידעתי, והנה טכניקה מעניינת, והנה שיטה שלא הכרתי, והנה מתכון מקצועי יותר ממה שיש לי,  ומסתבר ש.. לא חייבים להתלכלך וללכלך את כל הבית כשעושים שוקולד,
ובעצם, להכין שוקולד בתבניות זהו רק בסיס ראשוני להכנת פרלינים ובקורס לומדים הרבה מעבר!

בתור אחת שלמדה בחיים לא מעט סדנאות וקורסים, אני יכולה להעיד שחוויה כזו לא חוויתי בשום סדנא או קורס קודם. הנתינה שלך היא טוטאלית.
אינך מסתירה שום פרט. לא חוסכת בהסברים וחוזרת על הנלמד עד שזה ברור לכולם. וכך- פתאום עולם השוקולד כבר לא כל כך מסובך.
אפילו ספר מקצועי באנגלית שרכשתי והיה עד כה בשבילי "סינית" הפך להיות ברור כשמש וסוף סוף אני יכולה להשתמש במתכונים שלו עם הטכניקות השונות שלימדת אותנו.
בקיצור, היה שווה ומזל שנרשמתי. עכשיו נשאר לי רק לתרגל בבית, עד שיצא לי מושלם.
בנוסף, חובה שכולם ידעו, הקורס לא מסתיים ביום שמקבלים תעודות,
כי מיה מזמינה אותנו להיות בקשר, לשאול שאלות ולא להתבייש. גם חשוב לא?
אז מיה, תודה, תודה ותודה.
קרול קרמונה – ראשון לציון
 
 

 
הגעתי לקורס השוקולד המקיף מתחום הקונדיטוריה,שכלל בתוכו גם נגיעות בתחום השוקולד.
כידוע, הקונדיטוריה היא תחום השייך ל"מדעים המדוייקים".
אצל מיה למדתי לדלג מהתחום המדוייק לתחום היצירתי וחוזר חלילה.
האוירה בקורס היתה נעימה וביתית, עם שפע של חומר תיאורטי ומעשי.
הקורס פתח בפניי אופק של יצירתיות ושילוב של עשייה מדוייקת אך בעלת מעוף.
השילוב של כיתה קטנה, מורה לבבית ומלאת ידע, חומרים באיכות בלתי מתפשרת,
מקום נחמד ומזמין-  יצר שילוב מנצח.
נהניתי מאד.
אשמח להגיע לקורס המשך.
אביה
 

  
היי מיה, כמה מילים אודות הקורס:
החלטה רגעית אחת התגלתה כהחלטה הנכונה ביותר
בלי הרבה ציפיות מצאתי את עצמי, למשך כמה שעות בשבוע לאורך שישה שבועות
עושה "הפסקה" ממירוץ החיים, מסתגרת בחדר שכולו מתוק וקור, ונכנסת לעולם אחר, קסום, מיוחדקורס השוקולד היה עבורי חוויה אחרת, משהו שעוד לא עשיתי, שונה.
אין ספק שמדובר בקורס חשוב למי שרוצה לעסוק בשוקולד 
וגם למי שרוצה פשוט להנות ולכוש ידע שיגרום לו רק טוב.
קיבלתי ידע רב, הרבה טכניקות להכנת מבחר פרלינים, טעימות מקישוטים ומבצק שוקולד 
ובעיקר בסיס טוב במידה ואחליט לעסוק בשוקולד באופן מיקצועי.

תודה מיה, היה כייףמרענן, מלמד וחוויתי. והכי חשוב
כייף שאת נמצאת שם גם אחרי ואני יודעת שאתקבל בפנייך תמיד בחיוך וברצון לעזור בכל בעיה שרק תצוץ

רעות
 
 

 
 Maya Sterns Chocolate Course
 
I recently graduated from Maya Stern''s 40 hour chocolate course and would like to share my impressions.
I came to the course with very little notion about chocolate making today
and was given the best introduction into a wonderful world of creative confection.
Maya is a very warm, bubbling personality who emanates a passion for chocolate making and infuses enthusiasm.
She is professional , great teacher and very accessible .
I really looked forward to our weekly meetings.
Every week I learned something new about chocolates.
As well as recipes I received solid working habits and tips in a very relaxed and friendly environment.
 
I warmly recommend her course to anyone interested in the art of chocolate making.
 
Ziva Azoulay.
 
Permanently hooked on "chocolatiering"




למיה
לקורס הגעתי אחרי סדנת פרלינים (שעשיתי אצלך לפני כשנה וחצי). הגעתי לקורס בתקופה מטורפת של סופשנה, מתוך הרגשה שאני חייבת משהו "בשביל הנשמה". מעבר לטכניקות,
שהרחיבו את יכולותי אל מעבר לפרלינים בתבניות (שגם הם, אגב, קצרו את תשואות החברים) - עניינו אותי מאד התהליכים הכימיים של השוקולד, שמהווים מבחינתי את הבסיס להבנה של מה שהיה (הצליח או לא?)
ומה שאפשר לנסות. מבחינתי, אם הגעתי למצב שאני יכולה להבין למה הטימפרור לא הצליח, או למה הפרלין נראה כך או אחרת -בקורס קיבלתי את מה שחיפשתי.
הקורס העניק לי כמה דברים - פרקטיקה, והבנה תיאורטית - משולבים זה בזה.
פרקטית, למדתי טכניקות חדשות שלא הכרתי, כאלה שמתחרות היטב בכל שוקולד "עבודת יד" קנוי: טכניקות של טימפרור, יציקה וזילוף, נוחות ויעילות משמעותית מאלה שהכרתי קודם,
סוגי מילוי נוספים - מעבר לגנאש הפשוט, שילובי טעם וקישוט מעניינים. "צלחת שוקולד" שאני עושה היום מגוונת ומשופרת לאין-ערוך יחסית ליצירות הקודמות.
ובנוסף, היה החלק החשוב בעיני - התרומה התיאורטית - הבנת ה"הגיון" שבהתנהגות השוקולד: משום שכל טכניקה מתבססת על התנהגותם של החומרים במצבים שונים,
והבנת ההתנהגות השוקולדית במצבים שונים מאפשרת הבנה של התוצאות - לשיפור הטכניקה ופיתוח עצמאי של מתכונים.
וכמובן - אי אפשר לשכוח את ההנאה שבקורס, כי את הפרקטיקה והתיאוריה מלווה הכיף שביצירת הפרלין המשובח, זה שאפשר לומר עליו: "אני עשיתי"!

 רחל.א.
 
 

 
 
מיה
רציתי להודות לך - הקורס היה מצוין!

ולמי שמתעניין:
הקורס שהינו מעשי לחלוטין, העניק לי מגוון רחב של כלים וטכניקות לעבודה עם שוקולד, 

האווירה היא כיפית ומיה....נהדרת ! נותנת את כל הטיפים ואת כל העזרה הנדרשת להרחבת הידע.
באופן אישי אני מאוד נהנתי וזה רק הגביר לי את הרצון להמשיך "להתעסק" עם שוקולד
ולהרחיב את הידע ואת המקצועיות שלי וחיזק לי את הרצון לעשות הסבת מקצוע.

הקורס מתאים גם לחובבים, גם לאנשים שרוצים להכנס לתחום  וגם לאלו שבאים מרקע הקונדיטוריה  .
                                                         ממליצה בחום!
                                                                             יאנינה.מ.
       
 
 

 
 
מיה שלום
מצורפת המלצה לקורס השוקולד ושוב תודה על הקורס:
אני השתתפתי בקורס שוקולד מקיף שניתן ע"י 
מיה שטרן בסטודיו שלה.
הגעתי לקורס במטרה להתמקצע וללמוד טכניקות שונות של הכנת פרלינים. הקורס התנהל באווירה משפחתית (דבר שהתאפשר בשל מספר המשתתפים הקטן)
והכיל תמהיל  נכון של חומר תאורטי והכרות עם סוגי שוקולד וחומרים נוספים (פונדנט, פאיטה ועוד ) עם עבודה מעשית  של הכנת פרלינים מיקצועייםבשיטות שונות.
למדנו לטמפרר , להכין פרלינים בתבניות , בזילוף ובחיתוך וכן פרלינים מורכבים ופרלינים עם מילוי אלכוהולי. הכנו, טעמנו ואכלנו כמות גדולה של פרלינים (ותודה מהמשפחה) וקבלנו מתכונים.
בהתבסס על החמר הנלמד הכנתי בשבועות האחרונים פרלינים ממספר סוגים שזכו לשבחים רבים מהשפחה והחברים.
מיה היא מורה מוכשרת, עונה ברצון על שאלות וסייעה לנו רבות במתן טכניקות וטיפים ליצור פרליני בפשטות וניקיון גם תוך שימוש באמצעים ביתיים .
בעתיד אשמח להשתתף בקורס מתקדם לקבלת ידע נוסף בתחום השוקולד.
 בתודה ,יחיאל אנגל                                                                       
 
 

 
למיה - יוליה ואני מבקשים שוב להודות לך על הקורס הנפלא.
יוליה למדה כבר בהרבה קורסים והשתלמויות,
אבל היא אומרת שמעולם לא נהנתה כמו בקורס שלך.
ידעתי, כמובן, שאשתי מוכשרת מאוד,
אבל לא שיערתי שבתום כמה שבועות של קורס
היא תוכל להכין כאלה שוקולדים נפלאים!
 
 

 
 

ברצוני לשתף  ולספר על חוויותי מקורס שוקולד מקיף בו השתתפתי:
אני מאוד אוהב את מחלקת ה"מתוקים"
וחיפשתי את אותו משהו מיוחד ומעניין , כך הגעתי אל מיה.
אתחיל בסטודיו הנהדר שנמצא במקום פסטורלי ושקט ומעניק הרגשה חמימה ונעימה,
מינון נכון של רצינות וצחוק שבהחלט מאפשר למידה חוויתית ופורייה,
מבלי להירתע מתחום שבו שלא התנסתי קודם.
הידע העצום של מיה והנכונות להדריך ולענות על כל שאלה או בעיה שמתעוררת,
תמיד בחיוך ועם המון סבלנות, ובעיקר עם עידוד ופרגון לחשיבה יוצרת שמאפשרת ביטוי עצמי נרחב ויצירתיות ללא גבולות.
למדתי לטעום שוקולד,
למדתי והכין שוקולד,
ובעיקר למדתי לחשוב שוקולד.
תודה מיה  על קורס נפלא, נהניתי מכל רגע וחבל שנגמר (:
אני מאמין שעוד נפגש
רונן
 
 

 
 
היי מיה
הגעתי אליך לאחר לימודי קונדיטוריה מתקדמים- להשלמת נושא העבודה עם שוקולד,
הקורס שלך מאוד תרם לי מפני שמה שלמדתי על שוקולד לפני כן היה על קצה המזלג.
הידע שלי הועשר, וכפי שאת יודעת- חידש וסתר לי הרבה מידע קודם שהיה לי...
עכשיו אני יודעת שהטמפרור קל יותר, מהיר יותר ופחות מכלכך.
אני שמחה שלמדתי טכניקות חדשות ומתכונים מגוונים להכנת שוקולד.
הפרלינים האחרונים שהכנתי קצרו הרבה מחמאות וכבר מכרתי שוקולד.
                                                                       תודה ענקית!
                                                                                           עדי
 
 

 
 

היי מיה,
את קורס השוקולד המקיף סיימתי אצלך לפני כחודש.
חשוב לי להדגיש שהקורס היה מדהים הן מבחינת התכנים, העשיה, היחס החם וכמובן התוצרים.

את הידע הרב שרכשתי ממך הפגנתי שבועיים לאחר סיום הקורס בחתונת ביתי הבכורה.
צר לי שאין לי תמונות להראות בפורום, אך אוכל לומר לך בפה מלא...שהאורחים הרבים התענגו
על מבחר הפרלינים והפוטיפורים שהכנתי לחינה ולחתונה.
שתי הסדנאות הקודמות לקורס שעברתי איתך השאירו בי טעם מתוק לעוד, מה שמשך אותי לקחת חלק בקורס המקיף, אשר היה חוויה מעצימה בפני עצמה!
היחס החברי והקסם האישי שלך הם ההופכים כל שיעור להנאה צרופה.
בטוחה אני כי נמשיך ונתראה בהמשך בסדנאות וקורסים.

עדנה,
 
 

 
 
קורס שוקולד אצל מיה!
רק למשמע השם" מיה שטרן- סטודיו לאומנות מתוקה " מתחיל להיות כייף. למעשה לאחר שמתחילים את הקורס מבינים שאצל מיה הכל פשוט ומתוק:
פשוט ללמוד ולהבין
פשוט להתחיל ליצור, לפתח טעמים ורעיונות
פשוט להתחבר למיה ולהבין שלא רק השוקולד מתוק,,,
השיעורים "עפים" ותמיד המפגשים נגמרים עם טעם של עוד! 

"שיעורי הבית " תמיד תמיד יהיו מתוקים, ואין סוף לרעיונות שאפשר לבצע. אחרי שלומדים את העקרונות ודרכי הטיפול הנכונים בחומרים כמעט רק השמים יהיו גבול היצירה,
שכן מיה היא לא רק מתוקה אלא גם אומנית שופעת רעיונות הזורמת עם רעיונות ה"סטודנטים".

ובאשר ל"סטודנטים": הקורס מתאים לכל מי שרוצה לעסוק בשוקולד באופן מסחרי וגם למי שרק רוצה להנות ולפנק את סביבתו.
אני, בוגרת קורס קונדיטורים, מרגישה ששני הקורסים ממש משלימים אחד את השני
ואם לאחר קורס הקונדיטורים אהבו את הפינוקים, שילוב השוקולד בעניין ממש שידרג את יכולת היצירה לרמה מיקצועית ולפי המחמאות והתגובות (לא יכול להיות שזה תוצרת בית...)
ברור שאין
 שום בעיה להפוך זאת למקצוע אם רק רוצים.
אז אם אתם אוהבים את עצמכם,או מישהו אחר, תתפנקו בקורס ותמתיקו את החיים שהם כאמור כמו קופסא של שוקולד ותמיד כדי שהוא יהיה הכי טוב שאפשר! 
עינת
 
 

 
 
מיה היי,

לראשונה פגשתי אותך בסדנת פרלינים ומיד התחברתי אני לא יודעת אם זה המקום שפשוט מאובזר בכל הכלים האפשרים עם הפטנטים שרק את עם הזמן גילית,
אם זה התמונות היצרתיות על הקירות שגורמות להרגשה נינוחה ומרגיעה או האם זה הארומה של השוקולד שאופפת את המקום הקסום שלך.
אבל אני ישר ידעתי שהסדנא היא הדבר הקטן והדבר האמיתי הוא הקורס המקיף.
מיה אני חייבת לומר שאהבתך לשוקולד גרמה לנו כקבוצה להתאהב כל שבוע מחדש בעבודה עם שוקולד.
למדנו בקבוצה קטנה וזה אפשר  לי להתנסות בכל חומרי הגלם, הטכניקות והכלים באופן אישי.
היינו מחכות בשקיקה למפגש וכל אחת במתוקיה התפארה וזה הודות לך כי אותנו למדת את רזי השוקולד מבלי לחסוך בפרטים (כמו שעושים אחרים) ובמתכונים מדהימים אותנו כל שבוע כבשת.
מאוד עזר בין השיעורים- תמיכה קבועה דרך הפורום המדהים שלך שהוא כל כך ידידותי וגם כשהשאלות שלנו נשמעות מוזר ואנחנו עושים סלט את פשוט שם
ולא משנה השעה את תמיד עונה כאילו שאנחנו יושבים כרגע בסדנא עם המון סבלנות וחיוך שלא נראה

אז מיה אל תשכחי אנחנו מחכים בצפייה גדולה כבר לקורס הבא!
במתיקות רבה
נורית 

 
 

 
למיה:
לפני כמה ימים סיימנו קורס שוקולד.
הרבה תודה לך מיה על הקורס הטעים והמעניין.
למדנו המון, נהנינו מכל רגע.
וכבר מתגעגעות....
מרים ואילה
 
 
 
 
 
 
  מפת האתר I הפוך לעמוד הבית I הוספה למועדפים  I  [חזור למעלה] I יצירת קשר   ©כל הזכויות שמורות   www.maya-stern.com          
 
 


 

 
  מפת האתר I הפוך לעמוד הבית I הוספה למועדפים  I  [חזור למעלה] I יצירת קשר   ©כל הזכויות שמורות   www.maya-stern.com          
 
לייבסיטי - בניית אתרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה